Ο Φέντερερ είναι ο καλύτερος όλων μας, είναι θρύλος!

Εκτυπώστε το παρακάτω άρθρο.

Αποθέωση για τον Ρότζερ Φέντερερ μετά την κατάκτηση του 15ου Γκραν Σλαμ, όχι μόνο από τον χώρο του τένις, αλλά γενικότερα του αθλητισμού. Ο Πιτ Σάμπρας, ο οποίος ταξίδεψε από το Κολοράντο για να τιμήσει τη γιορτή του 27χρονου Ελβετού, δεν δίστασε να παραδεχθεί πως «είναι ο καλύτερος όλων μας. Τώρα έχει 15 τίτλους στα Γκραν Σλαμ. Μπορεί να φτάσει τους 17 ή τους 18 ή και περισσότερους ακόμα. Είναι θρύλος».

«Είναι σπουδαίο για το τένις να ...έχει έναν αθλητή όπως ο Φέντερερ. Πάντα τον παρακολουθούμε, όπως και τον φίλο του Τάιγκερ Γουντς, ώστε να δούμε ποιος από τους δύο θα κάνει το καλύτερο ρεκόρ στα Γκραν Σλαμ του γκολφ και του τένις» σχολίασε ο Ροντ Λέιβερ. Ο Τάιγκερ Γουντς έσπευσε να συγχαρεί τον Φέντερερ μόλις ολοκλήρωσε έναν δικό του αγώνα γκολφ στο Μέριλαντ, όπου και αυτός κατέκτησε τον τίτλο. Ο Γουντς, ο οποίος έχει 14 Γκραν Σλαμ στο γκολφ, έστειλε SΜS στον Φέντερερ, στο οποίο σημείωνε: «Έκανες σπουδαία δουλειά. Τώρα είναι η σειρά μου».

«Την ημέρα που ο Ρότζερ κατακτούσε το Ρολάν Γκαρός, εγώ νικούσα στο Μεμόριαλ. Το ίδιο έγινε και τώρα. Όμως, οι δύο νίκες του Φέντερερ είναι πιο σημαντικές από τις δικές μου, αφού ήταν σε Γκραν Σλαμ, ενώ οι δικές μου σε απλά τουρνουά. Ελπίζω και εγώ να κατακτήσω τα αντίστοιχα Γκραν Σλαμ», εξήγησε ο Αμερικανός γκόλφερ.

«Ο Ρότζερ είναι ο μεγαλύτερος αθλητής στο τένις», πρόσθεσε άλλος ένας θρύλος από το παρελθόν, ο Σουηδός Μπγιορν Μποργκ. «Είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον θα δούμε ακόμα περισσότερους τίτλους από αυτόν».

ΚΑΙ Ο ΜΠΕΚΕΡ

«Μόνο το γεγονός ότι νίκησε στο Ρολάν Γκαρός και κατέκτησε και τα τέσσερα Γκραν Σλαμ αποδεικνύει πόσο σημαντικός αθλητής είναι», είπε και ο Μπόρις Μπέκερ. Στις εξέδρες του κεντρικού γηπέδου του Αll Εngland Club ήταν και ο πατέρας του Φέντερερ, Ρόμπερτ: «Είμαστε μια πολύ τυχερή οικογένεια που έχει έναν τέτοιο γιο», είπε ο κ. Φέντερερ.

«Δεν ξέρω αν θα έχω πιο ευτυχισμένη περίοδο στη ζωή μου από αυτή. Αυτοί οι τελευταίοι μήνες, με τα συνεχόμενα ρεκόρ, σημαίνουν για μένα ένα πραγματικό κατόρθωμα» είπε ο Ρότζερ Φέντερερ. «Είμαι ευτυχισμένος που κατέρριψα εδώ το ρεκόρ. Είναι ένα τουρνουά το οποίο σημαίνει πολλά. Σίγουρα, η καριέρα μου έχει ακόμα μέλλον, αλλά είναι πολύ σπουδαίο να σκέπτεσαι πόσοι αθλητές-θρύλοι του τένις ήταν στις εξέδρες. Ο 27χρονος Ελβετός δεν έκρυψε ότι είχε άγχος, γνωρίζοντας ότι ο Σάμπρας θα τον παρακολουθεί: «Όταν ήμουν σε μικρότερη ηλικία είχα άγχος όταν κάποιος φίλος ή οι γονείς μου ήταν στις εξέδρες σε ένα παιχνίδι μου. Τώρα βέβαια οποιοσδήποτε μπορεί να έρθει να με δει, αλλά με τον Πιτ ήταν κάτι διαφορετικό. Αισθανόμουν νευρικός. Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει για αυτόν το ρεκόρ των 15 Γκραν Σλαμ, όμως αυτός γνωρίζει πόσο σημαντικό είναι για μένα».